Spuštění eshopu plánujeme od roku 8/2025. Eshop není v provozu!!!

Nakupování

Obchodní podmínky

I. Úvodní ustanovení 

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) společnosti HUSA shop s.r.o., se sídlem Sokolovská 325/140, Karlín, 186 00 Praha, IČO: 19819277, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 392456 (dále jen „Prodávající“), upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, vzájemná práva a povinnosti mezi Prodávajícím a fyzickými nebo právnickými osobami (dále jen „Kupující“), vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „Smlouva“) uzavřené prostřednictvím elektronického obchodu na webových stránkách www.husa-shop.cz (dále jen „E-shop“). 

Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí každé Smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím prostřednictvím E-shopu. Odchylná ujednání sjednaná ve Smlouvě mají přednost před těmito Podmínkami. 

Veškeré informace o zpracování osobních údajů Kupujícího jsou dostupné v Zásadách zpracování osobních údajů zveřejněných na webových stránkách E-shopu. 

Podmínky i Smlouva jsou vyhotoveny v českém jazyce. Prodávající je oprávněn tyto Podmínky jednostranně měnit či doplňovat. Změna se nedotýká práv a povinností vzniklých po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek. 

Komunikace mezi Prodávajícím a Kupujícím probíhá především prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (e-mail, telefon, webové rozhraní E-shopu). Smlouva je uzavírána distančním způsobem prostřednictvím E-shopu. V případě rozporu mezi Podmínkami a individuální dohodou mezi Prodávajícím a Kupujícím má přednost individuální dohoda



II. Některé definice 

Pro účely těchto Podmínek mají níže uvedené pojmy následující význam:

1. Prodávající – společnost HUSA shop s.r.o., IČO: 19819277, se sídlem Sokolovská 325/140, Karlín, 186 00 Praha, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 392456, provozující internetový obchod na adrese www.husa-shop.cz.

2. Kupující – fyzická nebo právnická osoba, která s Prodávajícím uzavírá Smlouvu prostřednictvím E-shopu. Kupujícím může být:

Spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění Smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu povolání;

Podnikatel – osoba zapsaná v obchodním rejstříku nebo podnikající dle živnostenského zákona, popř. jiných předpisů, která při uzavírání a plnění Smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti.

3. Zboží – produkty nabízené Prodávajícím prostřednictvím E-shopu.

4. Cena – cena Zboží uvedená u každého produktu na E-shopu, vždy včetně DPH, není-li uvedeno jinak.

5. Cena za dopravu – částka, kterou Kupující hradí za doručení Zboží dle zvoleného způsobu doručení, včetně případných nákladů na balení.

6. Celková cena – součet Ceny a Ceny za dopravu, případně dalších poplatků (např. dobírky), které jsou uvedeny v rámci objednávky.

7. Objednávka – návrh Kupujícího na uzavření Smlouvy s Prodávajícím učiněný prostřednictvím rozhraní E-shopu.

8. Smlouva – kupní smlouva uzavřená mezi Prodávajícím a Kupujícím na základě potvrzení Objednávky Prodávajícím.

9. Uživatelský účet – účet zřízený Kupujícím na základě registrace v E-shopu, který slouží k uchovávání údajů Kupujícího a k přehledu o objednaném Zboží a uzavřených Smlouvách.

10. Podmínky – tyto Všeobecné obchodní podmínky, které jsou nedílnou součástí každé Smlouvy.



III. Obecná ustanovení a poučení

1. Kupující bere na vědomí, že veškerý prodej Zboží probíhá prostřednictvím E-shopu Prodávajícího (www.husa-shop.cz) jako distanční forma uzavírání Smluv.

2. Kupující je povinen při vytváření Objednávky uvádět své údaje (zejména kontaktní a doručovací) správně, úplně a pravdivě. Prodávající není odpovědný za prodlení či nemožnost doručení Zboží způsobené chybnými nebo neúplnými údaji poskytnutými Kupujícím.

3. Všechny ceny uvedené v E-shopu jsou konečné (včetně DPH) a jsou platné v době zobrazení, pokud není výslovně uvedeno jinak. Prodávající si vyhrazuje právo měnit ceny bez předchozího upozornění, přičemž tato změna nemá vliv na již potvrzené Objednávky.

4. Prodávající informuje Kupujícího, že náklady na použití prostředků komunikace na dálku (internet, telefon) při uzavírání Smlouvy hradí Kupující, přičemž tyto náklady se neliší od běžných sazeb poskytovatele služeb Kupujícího.

5. Prodávající upozorňuje, že všechny fotografie, videa a popisy Zboží uvedené v E-shopu mají ilustrační charakter a nemusí vždy zcela odpovídat skutečnému provedení Zboží. Odchylky, které nemají vliv na základní funkčnost nebo kvalitu Zboží, nejsou důvodem k odstoupení od Smlouvy či reklamaci.

6. Kupující bere na vědomí, že v případě Objednávky Zboží vyžadujícího specifické skladovací nebo přepravní podmínky (např. stavební chemie) může Prodávající odmítnout vrácení nebo výměnu Zboží z důvodu neprokázaného či nevhodného zacházení Kupujícím.



IV. UZAVŘENÍ SMLOUVY

1. Smlouvu mezi Prodávajícím a Kupujícím je možné uzavřít pouze v českém jazyce.

2. Smlouva je uzavírána distančním způsobem prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití prostředků komunikace na dálku (zejména přístup k internetu nebo telefonické hovory) hradí Kupující. Tyto náklady se nijak neliší od základní sazby poskytovatele služeb Kupujícího, a Kupující tedy nemusí očekávat žádné další poplatky nad rámec Celkové ceny. Odesláním Objednávky Kupující souhlasí s využitím prostředků komunikace na dálku.

3. Pro uzavření Smlouvy je nutné, aby Kupující na E-shopu vytvořil návrh Objednávky. Návrh Objednávky musí obsahovat:

a) Informace o nakupovaném Zboží (Kupující označí Zboží na E-shopu kliknutím na „Přidat do košíku“);

b) Informace o Ceně, Ceně za dopravu (kterou vždy hradí Kupující), způsobu platby Celkové ceny a zvoleném způsobu doručení Zboží; tyto údaje jsou generovány automaticky v rámci tvorby Objednávky;

c) Identifikační a kontaktní údaje Kupujícího, zejména jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu;

d) V případě Smlouvy na pravidelné nebo opakované dodávky i údaj o době, po kterou bude Zboží dodáváno.

4. Kupující může před odesláním Objednávky všechny zadané údaje kontrolovat a měnit. Objednávka je odeslána kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“. Před odesláním Objednávky musí Kupující potvrdit, že se seznámil s těmito Podmínkami a souhlasí s nimi (prostřednictvím zaškrtávacího políčka).

5. Prodávající Objednávku bez zbytečného odkladu potvrdí e-mailem zaslaným na adresu uvedenou Kupujícím. Potvrzení obsahuje rekapitulaci Objednávky a znění těchto Podmínek. Okamžikem potvrzení Objednávky je Smlouva uzavřena. Podmínky účinné ke dni Objednávky jsou nedílnou součástí Smlouvy.

6. Prodávající si vyhrazuje právo Objednávku nepotvrdit a tím Smlouvu neuzavřít, zejména v případě:

že Zboží není dostupné nebo je vyprodané,

že Kupující dluží Prodávajícímu nesplacené závazky z předchozích obchodů,

podezření na zneužití nebo nepravdivé údaje v Objednávce,

zjevné chyby v E-shopu (např. chybná nebo nereálná cena, technická chyba),

nesprávné kombinace dopravy, platby nebo rozměru zásilky,

zvýšení nákupní ceny od dodavatele nebo výrobce o více než 5 % před expedicí,

výskytu okolností vyšší moci (např. přírodní katastrofy, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů).

V těchto případech Prodávající informuje Kupujícího bez zbytečného odkladu a může mu nabídnout uzavření nové Smlouvy v upravené podobě. Smlouva je pak uzavřena okamžikem, kdy Kupující nabídku přijme.

7. Pokud je v E-shopu nebo v Objednávce uvedena zjevně chybná Cena (například výrazně odlišná od obvyklé tržní ceny nebo při chybějící či nadbytečné cifře), Prodávající není povinen dodat Zboží za tuto cenu, ani pokud byla Objednávka potvrzena. Prodávající v takovém případě kontaktuje Kupujícího a nabídne mu uzavření nové Smlouvy. Pokud Kupující tuto nabídku do 3 dnů nepotvrdí, je Prodávající oprávněn od Smlouvy odstoupit.

8. Uzavřením Smlouvy vzniká Kupujícímu povinnost uhradit Celkovou cenu, přičemž náklady na dopravu hradí vždy Kupující, není-li výslovně dohodnuto jinak.

9. Má-li Kupující zřízen Uživatelský účet, může prostřednictvím něj Objednávku učinit. I v tomto případě musí zkontrolovat správnost předvyplněných údajů. Proces uzavření Smlouvy je jinak stejný jako bez Uživatelského účtu.

10. Prodávající může poskytovat slevy nebo akční nabídky. Pro jejich uplatnění musí Kupující vyplnit příslušné údaje při tvorbě Objednávky.



V. UŽIVATELSKÝ ÚČET

1. Registrace a přístup do Uživatelského účtu

Kupující může na E-shopu Prodávajícího (www.husa-shop.cz) provést registraci a zřídit si Uživatelský účet. Prostřednictvím Uživatelského účtu může Kupující sledovat stav svých Objednávek, uchovávat historii zakoupeného Zboží a urychlit proces vytváření dalších Objednávek.

2. Povinnosti Kupujícího při registraci a užívání účtu

Kupující je povinen při registraci uvádět pravdivé, úplné a aktuální údaje. V případě jejich změny je Kupující povinen údaje neprodleně aktualizovat. Prodávající neodpovídá za problémy či škody vzniklé v důsledku nepravdivých nebo neaktuálních údajů zadaných Kupujícím.

3. Zabezpečení účtu

Přístup do Uživatelského účtu je chráněn uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat tyto přístupové údaje v tajnosti a nesdělovat je třetím osobám. Prodávající nenese odpovědnost za zneužití účtu v důsledku porušení této povinnosti Kupujícím.

4. Zákaz neoprávněného užívání

Kupující nesmí svůj Uživatelský účet přenechávat k užívání třetím osobám. V případě, že Prodávající zjistí zneužití účtu nebo porušení Podmínek, je oprávněn účet Kupujícího bez náhrady zablokovat nebo zrušit.

5. Možnost zrušení Uživatelského účtu

Prodávající si vyhrazuje právo Uživatelský účet zrušit:

pokud jej Kupující déle než 12 měsíců nevyužívá,

pokud Kupující porušuje své povinnosti vyplývající ze Smlouvy nebo těchto Podmínek,

nebo pokud to vyžaduje zákonná povinnost či bezpečnostní opatření.

6. Dostupnost systému

Uživatelský účet a E-shop nemusí být dostupné nepřetržitě, zejména z důvodu nutné údržby nebo technických odstávek. Prodávající nenese odpovědnost za nedostupnost systému v těchto případech, pokud tato nedostupnost není déle než 48 hodin.

7. Ochrana osobních údajů

Všechny osobní údaje poskytnuté Kupujícím v souvislosti s registrací a užíváním Uživatelského účtu jsou zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy a Zásadami zpracování osobních údajů, které jsou dostupné na webových stránkách E-shopu.



VI. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

1. Ceny zboží a celková cena

Cena Zboží je vždy uvedena u každého produktu na E-shopu, včetně DPH, není-li výslovně uvedeno jinak.

Celková cena je součtem ceny Zboží, ceny za dopravu (kterou vždy hradí Kupující, není-li výslovně sjednáno jinak), případně dalších poplatků (např. dobírka). Celková cena je vždy zobrazena v Objednávce před jejím odesláním a uvedena v potvrzení Objednávky.

2. Platební metody a splatnost

Kupující může Celkovou cenu uhradit jedním z následujících způsobů:

Bankovním převodem: platební údaje jsou zaslány v potvrzení Objednávky, splatnost je 5 pracovních dnů od potvrzení Objednávky;

Platbou kartou online: prostřednictvím platební brány (Comgate nebo jiný poskytovatel dle aktuální nabídky);

Dobírkou: hotově nebo kartou při převzetí zásilky od dopravce;

Hotově při osobním odběru: pouze na provozovně Prodávajícího (Průběžná 267, 277 31 Velký Borek – Mělník).

Prodávající je oprávněn požadovat úhradu celé Celkové ceny před odesláním zboží, zejména u objednávek nad 10 000 Kč, nebo v případě opakovaných pohledávek Kupujícího.

3. Faktura a daňové doklady

Faktura je vystavena v elektronické podobě po úhradě Celkové ceny a zaslána na e-mail Kupujícího. Na vyžádání může být přiložena také tištěná verze k zásilce.

4. Výhrada vlastnického práva

Vlastnické právo ke Zboží přechází na Kupujícího až po úplném zaplacení Celkové ceny a převzetí Zboží. Do té doby zůstává Zboží majetkem Prodávajícího.

5. Náklady spojené s nevyzvednutím nebo opětovným doručením zásilky

Nepřevezme-li Kupující Zboží z důvodů na své straně, je povinen uhradit Prodávajícímu náklady spojené s opětovným doručením, skladováním či vrácením zásilky. Prodávající je oprávněn tyto náklady vyúčtovat a započíst je proti případnému vrácení kupní ceny.



VII. DORUČENÍ ZBOŽÍ A PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI

1. Způsoby doručení

Zboží je doručováno prostřednictvím smluvních dopravců dle volby Kupujícího při objednávce, a to následujícími způsoby:

osobní odběr na provozovně Prodávajícího (Průběžná 267, 277 31 Velký Borek – Mělník),

výdejní místa Zásilkovna nebo Z-Box,

doručení na adresu (domů) prostřednictvím Zásilkovna, PPL, TOPTRANS (pro nadrozměrné zásilky) nebo dalších dopravců dle aktuální nabídky.

Náklady na dopravu a balení nese vždy Kupující, není-li ve Smlouvě výslovně sjednáno jinak.

2. Podmínky dopravy a dodatečné náklady

Přeprava Zboží se vždy řídí obchodními podmínkami příslušného dopravce, zejména limity pro rozměry, hmotnost a balení zásilek.

Pokud skutečné náklady na dopravu (včetně případných příplatků dopravce, jako jsou palivové příplatky, příplatky za nadrozměrné zásilky, dodání do specifických lokalit nebo odlišnost mezi ceníkem e-shopu a skutečně účtovanou cenou dopravcem) překročí částku uvedenou při Objednávce, je Prodávající oprávněn tento rozdíl po Kupujícím dodatečně požadovat.

Kupující bude o výši těchto dodatečných nákladů předem informován a má možnost do 2 pracovních dnů potvrdit nebo zrušit Objednávku. V případě zrušení Objednávky z tohoto důvodu má Kupující nárok na vrácení všech uhrazených částek.

3. Doba doručení

Doba doručení závisí na dostupnosti Zboží, zvoleném způsobu dopravy a platby.

Standardní doba dodání činí 2–7 pracovních dnů od potvrzení Objednávky, pokud není uvedeno jinak.

V případě událostí vyšší moci (přírodní katastrofy, pandemie, výpadky subdodavatelů, poruchy systému apod.) je Prodávající oprávněn termín dodání přiměřeně prodloužit.

4. Převzetí Zboží

Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat neporušenost obalu a počet kusů zásilky. Zjevné vady (např. poškozený obal nebo chybějící části) je nutné bezodkladně zaznamenat do předávacího protokolu dopravce a neprodleně oznámit Prodávajícímu.

Pokud Kupující zásilku nepřevezme z důvodů na své straně, nese veškeré náklady spojené s opětovným doručením, skladováním či vrácením zásilky.

5. Přechod nebezpečí škody na věci

Nebezpečí škody na Zboží přechází na Kupujícího okamžikem převzetí Zboží od dopravce nebo při osobním odběru.

Pokud Kupující Zboží nepřevezme z důvodů na své straně, přechází nebezpečí škody na Zboží v okamžiku, kdy měl Kupující možnost zásilku převzít.

6. Odstoupení Prodávajícího pro nepřevzetí nebo nemožnost doručení

Pokud Kupující opakovaně neumožní doručení nebo zásilku nepřevezme, je Prodávající oprávněn od Smlouvy odstoupit. V takovém případě má Prodávající právo na náhradu nákladů za dopravu, skladování a případné škody vzniklé nevyzvednutím zásilky.



VIII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

1. Záruční prohlášení Prodávajícího

Prodávající zaručuje, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží je Zboží bez vad, zejména že:

má vlastnosti dohodnuté mezi Kupujícím a Prodávajícím, nebo – pokud nebyly výslovně dohodnuty – vlastnosti uvedené v popisu Zboží na E-shopu, případně vlastnosti, které lze u tohoto typu Zboží rozumně očekávat;

je vhodné pro účel, pro který se Zboží obvykle používá nebo který Prodávající uvedl;

odpovídá jakostí nebo provedením dohodnutému vzorku, pokud byl vzorek stanoven;

je dodáno v dohodnutém množství a hmotnosti;

splňuje požadavky právních předpisů;

není zatíženo právy třetích osob.

2. Právní úprava

Práva a povinnosti ohledně vadného plnění se řídí obecně závaznými právními předpisy, zejména § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

3. Reklamace Zboží

Kupující může uplatnit práva z vadného plnění (reklamaci) oznámením Prodávajícímu e-mailem nebo písemně na adresy uvedené v identifikačních údajích Prodávajícího.

Kupující může využít vzorový reklamační formulář, který tvoří přílohu těchto Podmínek.

V oznámení musí Kupující uvést, jaký způsob řešení vady požaduje (oprava, výměna, sleva, odstoupení od Smlouvy). Zvolený způsob řešení nelze bez souhlasu Prodávajícího měnit, vyjma případů, kdy zákon takovou změnu umožňuje.

4. Podstatné porušení Smlouvy

V případě podstatného porušení Smlouvy má Kupující právo:

na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady nebo dodáním chybějící části,

na odstranění vady opravou Zboží,

na přiměřenou slevu z kupní ceny,

nebo na odstoupení od Smlouvy.

Pokud Prodávající ve stanovené přiměřené lhůtě vadu neodstraní, má Kupující právo zvolit jiný způsob řešení (sleva nebo odstoupení od Smlouvy).

5. Nepodstatné porušení Smlouvy

V případě nepodstatného porušení Smlouvy má Kupující právo:

na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady nebo chybějící části,

na odstranění vady opravou,

nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Pokud Prodávající vadu včas neodstraní nebo odmítne vadu odstranit, má Kupující právo od Smlouvy odstoupit.

6. Omezení práva na odstoupení a výměnu

Kupující nemůže odstoupit od Smlouvy ani požadovat dodání nového Zboží, pokud nemůže vrátit Zboží ve stavu, v jakém jej převzal, s výjimkou:

změny stavu Zboží v důsledku prohlídky k zjištění vady,

použití Zboží před zjištěním vady,

nemožnosti vrácení způsobené nikoli zaviněním Kupujícího,

nebo částečné spotřeby či úpravy Zboží při jeho obvyklém užívání (v takovém případě se vrací odpovídající část ceny).

7. Lhůty pro vyřízení reklamace

Prodávající potvrdí Kupujícímu přijetí reklamace do 3 pracovních dnů a informuje jej o předpokládané době vyřízení. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí, pokud se strany nedohodnou na prodloužení lhůty.

8. Náhrada nákladů a vrácení Zboží

Pokud je reklamace oprávněná, má Kupující nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů (např. náklady na dopravu), které je povinen doložit.

Při výměně Zboží za nové hradí náklady na vrácení vadného Zboží Prodávající.

9. Podnikatelé vs. Spotřebitelé

Podnikatelé jsou povinni oznámit a vytknout vady bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 dnů od převzetí Zboží.

Spotřebitelé mají právo reklamovat vady spotřebního Zboží do 24 měsíců od převzetí, není-li uvedeno jinak.

10. Vyloučení práv z vad

Práva z vad nelze uplatnit u: 

Zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána,

opotřebení vzniklého obvyklým používáním,

použitého Zboží v rozsahu odpovídajícím míře opotřebení při převzetí,

vad vyplývajících z povahy Zboží.

 

IX. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

1. Právo Kupujícího – spotřebitele

Pokud je Kupující spotřebitelem (tj. fyzickou osobou nakupující mimo rámec své podnikatelské činnosti), má podle § 1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí Zboží.

Pokud je Smlouva uzavřena na dodání více druhů Zboží nebo několika částí, běží lhůta pro odstoupení od doručení poslední části Zboží.

Odstoupení je možné učinit jakýmkoli prokazatelným způsobem (doporučeně e-mailem nebo písemně na adresu Prodávajícího uvedenou v těchto Podmínkách). Kupující může využít vzorový formulář pro odstoupení, který tvoří přílohu těchto Podmínek.

2. Omezení práva odstoupit

Kupující nemůže od Smlouvy odstoupit, pokud je předmětem Smlouvy:

Zboží vyrobené nebo upravené podle individuálních požadavků Kupujícího nebo na zakázku;

Zboží podléhající rychlé zkáze nebo Zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným;

Zboží v uzavřeném obalu, které bylo po doručení rozbaleno a z hygienických důvodů jej nelze vrátit;

Digitální obsah nedodaný na hmotném nosiči, který byl dodán se souhlasem Kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení;

Stavební chemie a další zboží se specifickými podmínkami skladování, pokud Kupující neprokáže, že s ním po dobu držení nakládal v souladu s pokyny výrobce a že skladování neovlivnilo jeho vlastnosti.

3. Vrácení Zboží a náklady

Kupující je povinen vrátit Zboží do 14 dnů od odstoupení, a to na adresu provozovny Prodávajícího nebo jinou adresu, kterou Prodávající sdělí.

Náklady na vrácení Zboží a dopravu nese vždy Kupující, ledaže se strany dohodnou jinak nebo pokud Kupující odstoupil z důvodu podstatného porušení Smlouvy Prodávajícím.

Prodávající je povinen vrátit Kupujícímu kupní cenu nejpozději do 14 dnů od účinnosti odstoupení, avšak ne dříve, než Kupující vrátí Zboží nebo prokáže, že jej odeslal zpět. Náklady na dopravu jsou vráceny pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu doručení, který byl v době objednávky dostupný.

4. Poškození a znehodnocení Zboží

Kupující odpovídá Prodávajícímu za snížení hodnoty Zboží, které vznikne v důsledku nakládání se Zbožím jinak, než je nezbytné pro seznámení se s jeho povahou a vlastnostmi.

Prodávající je oprávněn takto vzniklou škodu jednostranně započíst proti částce, kterou má Kupujícímu vrátit.

5. Právo Prodávajícího odstoupit

Prodávající je oprávněn odstoupit od Smlouvy před dodáním Zboží, pokud:

Zboží není možné dodat z důvodů na straně dodavatelů nebo z důvodu vyšší moci (např. živelní události, pandemie, výpadky subdodavatelů);

V E-shopu došlo k chybě (např. zjevně nesprávná cena, technická chyba, nesprávná kombinace dopravy a platby);

Nákupní cena od dodavatele nebo výrobce byla před expedicí zvýšena o více než 5 %;

Kupující uvedl nesprávné nebo zavádějící údaje nebo opakovaně nepřevezme zásilku.

V takovém případě je Prodávající povinen bezodkladně vrátit Kupujícímu všechny uhrazené částky, a to stejným způsobem, jakým byly uhrazeny.



X. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI

1. Kodexy chování

Prodávající není ve vztahu ke Kupujícím vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

2. Stížnosti Kupujícího – spotřebitele

Kupující může své stížnosti, dotazy či připomínky k plnění Smlouvy zasílat na e-mailovou adresu Prodávajícího uvedenou v identifikačních údajích. Prodávající potvrdí přijetí stížnosti a informuje Kupujícího o způsobu a lhůtě jejího vyřízení.

3. Mimosoudní řešení sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů vyplývajících ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce (ČOI), se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO 00020869, internetová adresa: www.coi.cz.

Kupující – spotřebitel může využít také platformu pro řešení sporů online (ODR) dostupnou na ec.europa.eu/consumers/odr při řešení sporů z kupní smlouvy uzavřené elektronicky.

4. Evropské spotřebitelské centrum

Kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů online je Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.evropskyspotrebitel.cz.

5. Podmínka pro využití mimosoudního řešení

Kupující – spotřebitel je oprávněn obrátit se na příslušný orgán pro mimosoudní řešení spotřebitelského sporu až poté, co se se stížností nebo nárokem obrátil přímo na Prodávajícího a spor nebyl vyřešen v přiměřené lhůtě.

 

XI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Rozhodné právo a jurisdikce

Pokud smluvní vztah mezi Prodávajícím a Kupujícím obsahuje mezinárodní prvek (např. doručení zboží mimo území České republiky), řídí se tento vztah vždy právem České republiky. Pokud je však Kupující spotřebitelem, nejsou tímto ujednáním dotčena jeho práva vyplývající z právních předpisů státu jeho obvyklého bydliště.

2. Korespondence

Veškerá písemná komunikace mezi Prodávajícím a Kupujícím probíhá elektronicky. Prodávající doručuje na e-mailovou adresu uvedenou Kupujícím při objednávce, v Uživatelském účtu nebo v jiné komunikaci. Kupující doručuje na e-mail Prodávajícího uvedený v identifikačních údajích.

3. Změna Podmínek

Tyto Podmínky lze měnit pouze na základě písemné dohody stran, není-li dále stanoveno jinak. Prodávající je oprávněn Podmínky jednostranně měnit či doplňovat; tato změna se nedotýká již uzavřených Smluv, ale vztahuje se pouze na Smlouvy uzavřené po účinnosti nové verze Podmínek.

Prodávající o změně informuje Kupujícího, který má zřízen Uživatelský účet nebo kterému je na základě Smlouvy dodáváno zboží opakovaně, a to alespoň 14 dní před účinností nové verze Podmínek. Pokud Kupující do 14 dnů od oznámení změny Podmínek nevypoví Smlouvu na opakované dodávky zboží, považují se nové Podmínky za schválené a použijí se na další dodávky zboží po jejich účinnosti. Výpovědní doba činí 2 měsíce od doručení výpovědi.

4. Vyšší moc

Prodávající nenese odpovědnost za škody způsobené událostmi vyšší moci, tedy nepředvídatelnými a neodvratitelnými okolnostmi (např. přírodní katastrofa, pandemie, výpadek subdodavatelů, provozní poruchy). Trvá-li stav vyšší moci déle než 10 dní, je oprávněn Prodávající i Kupující od Smlouvy odstoupit.

5. Archivace Smlouvy

Smlouva, včetně těchto Podmínek, je archivována Prodávajícím v elektronické podobě pro interní účely a není přístupná třetím osobám. Kupující však vždy obdrží potvrzení Objednávky spolu s platným zněním Podmínek e-mailem a má tak možnost si je uložit a uchovat.

6. Účinnost Podmínek

Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem 1. srpna 2025 a nahrazují veškeré předchozí verze Podmínek.

 


 

FORMULÁŘ PRO REKLAMACI 

Adresát:
HUSA shop s.r.o.
Sídlo společnosti: Sokolovská 325/140, Karlín, 186 00 Praha
Doručovací adresa (pro vrácení a reklamace zboží): Průběžná 267, 277 31 Velký Borek – Mělník
E-mail pro zaslání reklamace: reklamace@husa-shop.cz
IČ: 19819277


Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy a číslo objednávky:

Jméno a příjmení, (firma):

Adresa:

E-mailová adresa:

Zboží, které je reklamováno:

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace (oprava, výměna, sleva, odstoupení), případně číslo bankovního účtu pro vrácení peněz:

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.


Datum: ___________________________

 

Podpis: __________________________

  Formulář ke stažení zde v docx. Microsoft Word


    

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY 

 

Adresát:
HUSA shop s.r.o.
Korespondenční a sídlo firmy:
Sídlo: Sokolovská 325/140, Karlín, 186 00 Praha
Doručovací adresa pro vrácení zboží: Průběžná 267, 277 31 Velký Borek – Mělník
E-mail: info@husa-shop.cz, reklamace@husa-shop.cz

IČO: 19819277

Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

Datum uzavření Smlouvy:

Jméno a příjmení:

Adresa:

E-mailová adresa:

Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:

Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:

 

Je-li Kupující spotřebitelem, má právo v případě, že objednal Zboží prostřednictvím e-shopu společnosti HUSA shop s.r.o. nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí Zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto odstoupení oznámí Kupující společnosti písemně na adresu provozovny společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený ve formuláři.

Odstoupí-li Kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení, Zboží, které od ní obdržel.

Odstoupí-li Kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného Zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže Kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání Zboží, který společnost nabízí, vrátí společnost Kupujícímu náklady na dodání pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky Kupujícímu dříve, než jí Kupující Zboží předá nebo prokáže, že Zboží společnosti odeslal.


Datum:

Podpis:

Formulář ke stažení zde v docx. Microsoft Word 2


 

Jak nakupovat

Připravujeme 

Doprava a termíny

Připravujeme