Upozornění: Od 1. týdne v listopadu 2025 spouštíme provoz našeho e-shopu. Děkujeme za pochopení.

Objednávky

Objednávka na našem e-shopu probíhá ve dvou hlavních krocích: vyřizování a odeslání. O celém průběhu vás budeme průběžně informovat e-mailem – sledujte proto prosím doručenou poštu.  objednávky vyřizujeme co nejrychleji – váš čas i materiál je pro nás prioritou.

 

Vyřizování objednávky

Jakmile odešlete objednávku,  náš tým Husashop ji začne zpracovávat, co nejrychleji.
Veškeré informace o stavu objednávky – přijetí, zpracování, příprava k expedici – obdržíte automaticky na e-mail, který jste uvedli při nákupu.

Pokud budete mít jakékoli další dotazy ohledně vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky

📲 Telefonická podpora  
📞 +420 775 950 407
🕒 Po–Pá: 7:00–15:30
 
📧 E-mailové kontakty 
      • ℹ Všeobecné dotazy a informace
        ✉ info@husa-shop.cz
      • 🤝 Obchodní dotazy a spolupráce
        ✉ prodej@husa-shop.cz

Odeslání objednávky

Po dokončení vyřízení předáváme zásilku vámi zvolenému dopravci. O odeslání vás opět budeme informovat e-mailem, včetně všech důležitých údajů.

Stav zásilky pak můžete sledovat přímo na stránkách dopravce – odkaz a číslo zásilky vám bude zasláno společně s potvrzením o odeslání.

PPL:  https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku

Zásilkova: https://tracking.packeta.com/cs

AlzaBox: https://m.alza.cz/my-account/orders.htm

Toptrans https://www.toptrans.cz/preprava/cs/sledovani-zasilky

Výpis článků

Stav objednávky

Objednávka na našem e-shopu probíhá ve dvou hlavních krocích: vyřizování a odeslání. O celém průběhu vás budeme průběžně informovat e-mailem – sledujte proto prosím doručenou poštu.  objednávky vyřizujeme co nejrychleji – váš čas i materiál je pro nás prioritou.

 

Vyřizování objednávky

Jakmile odešlete objednávku,  náš tým Husashop ji začne zpracovávat, co nejrychleji.
Veškeré informace o stavu objednávky – přijetí, zpracování, příprava k expedici – obdržíte automaticky na e-mail, který jste uvedli při nákupu.

Pokud budete mít jakékoli další dotazy ohledně vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky

📲 Telefonická podpora  
📞 +420 775 950 407
🕒 Po–Pá: 7:00–15:30
 
📧 E-mailové kontakty 
      • ℹ Všeobecné dotazy a informace
        ✉ info@husa-shop.cz
      • 🤝 Obchodní dotazy a spolupráce
        ✉ prodej@husa-shop.cz

Odeslání objednávky

Po dokončení vyřízení předáváme zásilku vámi zvolenému dopravci. O odeslání vás opět budeme informovat e-mailem, včetně všech důležitých údajů.

Stav zásilky pak můžete sledovat přímo na stránkách dopravce – odkaz a číslo zásilky vám bude zasláno společně s potvrzením o odeslání.

PPL:  https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku

Zásilkova: https://tracking.packeta.com/cs

AlzaBox: https://m.alza.cz/my-account/orders.htm

Toptrans https://www.toptrans.cz/preprava/cs/sledovani-zasilky

Reklamace

 

FORMULÁŘ PRO REKLAMACI 

Adresát:
HUSA shop s.r.o.
Sídlo společnosti: Sokolovská 325/140, Karlín, 186 00 Praha
Doručovací adresa (pro vrácení a reklamace zboží): Průběžná 267, 277 31 Velký Borek – Mělník
E-mail pro zaslání reklamace: reklamace@husa-shop.cz
IČ: 19819277


Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy a číslo objednávky:

Jméno a příjmení, (firma):

Adresa:

E-mailová adresa:

Zboží, které je reklamováno:

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace (oprava, výměna, sleva, odstoupení), případně číslo bankovního účtu pro vrácení peněz:

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.


Datum: ___________________________

 

Podpis: __________________________

  Formulář ke stažení zde v docx. Microsoft Word


    

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY 

 

Adresát:
HUSA shop s.r.o.
Korespondenční a sídlo firmy:
Sídlo: Sokolovská 325/140, Karlín, 186 00 Praha
Doručovací adresa pro vrácení zboží: Průběžná 267, 277 31 Velký Borek – Mělník
E-mail: info@husa-shop.cz, reklamace@husa-shop.cz

IČO: 19819277

Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

Datum uzavření Smlouvy:

Jméno a příjmení:

Adresa:

E-mailová adresa:

Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:

Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:

 

Je-li Kupující spotřebitelem, má právo v případě, že objednal Zboží prostřednictvím e-shopu společnosti HUSA shop s.r.o. nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí Zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto odstoupení oznámí Kupující společnosti písemně na adresu provozovny společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený ve formuláři.

Odstoupí-li Kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení, Zboží, které od ní obdržel.

Odstoupí-li Kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného Zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže Kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání Zboží, který společnost nabízí, vrátí společnost Kupujícímu náklady na dodání pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky Kupujícímu dříve, než jí Kupující Zboží předá nebo prokáže, že Zboží společnosti odeslal.


Datum:

Podpis:

Formulář ke stažení zde v docx. Microsoft Word 2


 

Ovládací prvky výpisu

2 položek celkem