Upozornění: Od 1. týdne v listopadu 2025 spouštíme provoz našeho e-shopu. Děkujeme za pochopení.

Stav objednávky

Objednávka na našem e-shopu probíhá ve dvou hlavních krocích: vyřizování a odeslání. O celém průběhu vás budeme průběžně informovat e-mailem – sledujte proto prosím doručenou poštu.  objednávky vyřizujeme co nejrychleji – váš čas i materiál je pro nás prioritou.

 

Vyřizování objednávky

Jakmile odešlete objednávku,  náš tým Husashop ji začne zpracovávat, co nejrychleji.
Veškeré informace o stavu objednávky – přijetí, zpracování, příprava k expedici – obdržíte automaticky na e-mail, který jste uvedli při nákupu.

Pokud budete mít jakékoli další dotazy ohledně vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky

📲 Telefonická podpora  
📞 +420 775 950 407
🕒 Po–Pá: 7:00–15:30
 
📧 E-mailové kontakty 
      • ℹ Všeobecné dotazy a informace
        ✉ info@husa-shop.cz
      • 🤝 Obchodní dotazy a spolupráce
        ✉ prodej@husa-shop.cz

Odeslání objednávky

Po dokončení vyřízení předáváme zásilku vámi zvolenému dopravci. O odeslání vás opět budeme informovat e-mailem, včetně všech důležitých údajů.

Stav zásilky pak můžete sledovat přímo na stránkách dopravce – odkaz a číslo zásilky vám bude zasláno společně s potvrzením o odeslání.

PPL:  https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku

Zásilkova: https://tracking.packeta.com/cs

AlzaBox: https://m.alza.cz/my-account/orders.htm

Toptrans https://www.toptrans.cz/preprava/cs/sledovani-zasilky